31-Oct-2025, 11:10 PM
Gisteren bij thuiskomst liep een dorpsgenoot voorbij en riep vrolijk: 'Ah, nu weten we ook wie er in die racebanaan zit!' 
Racebanaan had ik, gek genoeg, nog nooit gehoord

Racebanaan had ik, gek genoeg, nog nooit gehoord
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt

