5 uren geleden 
	
	
	(7 uren geleden)Jeroen S schreef: De WAW heeft een bevestiging onder en boven, en nog een staartje richting rijder. Maar aan de voorzijde heeft hij niks. De boogvorm van de neus is best stabiel en die extra bevestiging aan de voorzijde brengt best wat extra voordeel. Die vangt namelijk kleine beweging heel goed weg. Ik merkte het bij de houten VM erg goed of ie voor nu wel of niet vast zat. In de Milan MK2 merk ik dat er veel beweging zit in de bovenzijde, omdat er geen verbinding naar boven zit, wel in de nieuwe Milans overigens.
Ik heb mijn neusbuis al verlengd zodat het gat in de neus er overheen valt. Niet zozeer om stijfheid te krijgen, maar het levert enorm veel bevestigingsgemak op. Het is wel een leuk idee om even over na te denken. Een extra besvestingspunt ver weg van de andere drie (een boven, twee beneden) zal ook ervoor zorgen dat de krachten die het moet opvangen een stuk lager zijn.
(7 uren geleden)Jeroen S schreef: Al die extra kettingrolletjes achter in de WAW, dat kon ook wel eens wat energie vreten.
? Voor zover ik de WAW ken zijn er niet meer kettingrollen dan in een andere vm.


