Als ik het goed begrijp stel je de sporing dan in op nul.
Bij auto's is de sporing vaak (gering) positief of negatief.
Dit om er voor te zorgen dat de sporing tijdens het rijden nul is.
Door krachten op de wielophanging verandert de sporing tijdens het rijden iets.
Hoe dat bij velomobielen zit weet ik niet.
Wel een goed oplossing.
Josam, een hele grote speler in uitlijn apparatuur werkt ook met lasers.
Jij hebt de vereenvoudigde versie hiervan bedacht.
https://www.goodmen.nl/laser-am/
Bij auto's is de sporing vaak (gering) positief of negatief.
Dit om er voor te zorgen dat de sporing tijdens het rijden nul is.
Door krachten op de wielophanging verandert de sporing tijdens het rijden iets.
Hoe dat bij velomobielen zit weet ik niet.
Wel een goed oplossing.
Josam, een hele grote speler in uitlijn apparatuur werkt ook met lasers.
Jij hebt de vereenvoudigde versie hiervan bedacht.
https://www.goodmen.nl/laser-am/

