3 uren geleden
(4 uren geleden)Niels van der Wal schreef:(5 uren geleden)ZoefZoef schreef:(, 04:49 PM)LigfietsWilsum schreef: En een heel onopvallende blauwe hoes er over om hem te camoufleren.
Maar bel even met de locatie waar je moet zijn en vraag of ze een plekkie hebben.
Of slinger Google maps even aan of een plekje ziet waar ie niet direct in zicht staat.
Vooral dat laatste is iets waar ik nog weleens op let. Een toevallig passerende boef moet het ding niet zien als ie op strooptocht is..
Om gelegenheidsdiefstal tegen te gaan zet ik mijn fiets altijd aan iets vast.
Met de velo verbind ik de tilbeugel middels een kabelslot aan een hek, fietsenrek of regenpijp. Kan die ook prima in het zicht staan; scheelt ook vandalisme.
Niels, geaard, van der Wal
Probleem is dat als ze rondrijden met een bus ze daarin ook heel makkelijk een betonschaar mee kunnen nemen. Daarom zit ik m liever of uit zicht op een plek waar je 'm niet verwacht of zo in zicht dat je heel makkelijk betrapt kan worden of je kenteken achterhaald kan worden. Vandaar de suggestie van een parkeergarage. Daar hangen camera 's voor de slagboombedieneing en om treintje rijden te voorkomen.