5 uren geleden
Ik ben dus tegen de opkomende verplichting voor iedereen om altijd met verlichting op straat te zijn. Straks krijgen bomen nog het verwijt dat ze zelf de botsing met de auto veroorzaakt hebben doordat ze geen verlichting voerden.
Ja, als de zon onder is en met zeer slecht zicht overdag is licht voeren verplicht en ook wel goed maar het gemotoriseerde verkeer dient zo te rijden dat ze onverlichte voetgangers en dieren ook zien.
Dus niet meer en meer licht maar goed gedoseerd licht. En indien nodig snelheden aanpassen.
En zeker geen vlaggetjes.
Ik stond laatst naast een kleuter op een mini fietsje die een vlaggetje had, ter hoogte van haar hoofd.
Ja, als de zon onder is en met zeer slecht zicht overdag is licht voeren verplicht en ook wel goed maar het gemotoriseerde verkeer dient zo te rijden dat ze onverlichte voetgangers en dieren ook zien.
Dus niet meer en meer licht maar goed gedoseerd licht. En indien nodig snelheden aanpassen.
En zeker geen vlaggetjes.
Ik stond laatst naast een kleuter op een mini fietsje die een vlaggetje had, ter hoogte van haar hoofd.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,