1 uur geleden
(2 uren geleden)PlantageBohémien schreef:(, 10:32 PM)Hardloper schreef: Heb je misschien een foto?Foto heb ik niet, moet ik eerst een andere laptop kopen, maar je moet eerst een voldoende grote meelschep vinden, de meeste wat aangeboden wordt zijn veel te klein en te smal, daar kun je geen hand / vuist in verbergen.
Die van mij zijn 24 lang, 18 breed en 9 cm diep, ik heb even op Bol com gekeken, maar daar is in die breedte geen aanbod, ik heb ze op Amazon gekocht, en ook daar zijn er niet veel van deze grote.
Bij mij links heb ik duimengas, en als ik daar op druk komt mijn duim net iets buiten de rand v d schep, gelijk kreeg ik mijn duim koud, dus daar moet ik nog iets van een extra bescherming maken.
Dat monteren is niet zo'n probleem, is net wat voor fiets/ trike je hebt, daar is wel een oplossing te vinden.
Ik heb nog even gekeken bij Amazon nl, daar staat er nog één op, UKAL boerderijschep, 2 l , moet je zoeken naar, meelschep groot, kost nu 15 € en in wit, leuk voor wie een zwarte fiets heeft, een kleine of smalle schep kopen heeft volgens mij geen zin.