4 uren geleden
Gister is op werk bekendgemaakt dat een van de managers zal worden overgeplaatst naar een filiaal 30Km verderop, lees, 30Km van zijn woning. Het huidige filiaal is maar 5Km verwijdert en dit doet hij dan ook met een (illigale) speedpedelec. Een collega vroeg hem of hij het gaat missen naar werk te fietsen, waarop hij vertelde het jammer te vinden dat hij niet meer de fiets kon pakken en weer met de auto moest. Ik overhoorde het gesprek en zei dat 30Km ww goed te doen was. (al helemaal met 45Km/u ondersteuning dacht ik nog) Na een boze blik en een veronwaardigde "het is wel goed met jou" moest ik volgens hem weer naar de werkvloer vlak voor het einde van m'n pauze! Ik voorzie geen groot gemis.
Dezelfde manager heeft me overigens ook al eens gemeld dat de fietsenstalling alleen voor fietsen is toen ik vroeg waarom er allemaal dozen op mn quest lagen (in de fietsenstalling!)
Dezelfde manager heeft me overigens ook al eens gemeld dat de fietsenstalling alleen voor fietsen is toen ik vroeg waarom er allemaal dozen op mn quest lagen (in de fietsenstalling!)