2 uren geleden
Ik was van de week met een collega aan het praten dat die vertelde dat ze kort geleden in Noorwegen was en daar met een kennis praatte. Die noemde zijn ongebruikelijke fiets en zij wist wat een velomobiel is. En toen hij even niet op de naam van een Nederlandse plaats kon komen waar hij heen geweest was om onderdelen voor zijn fiets te halen kon zij zijn D... D... Aanvullen tot Dronten. Hij vertelde dat hij een van de 8 rijders van zo'n fiets was in Noorwegen, hij woont in de omgeving Trondheim. Ze kon niet vertellen wat voor een VM hij rijdt maar wel dat er een glazen koepel achtige top op zat.
Ik vraag mij af of hij in een podbike rijdt tegenwoordig.
Vandaag in het zwembad werd ik herkend als de persoon die bij die speciale fiets hoort. Later buiten even met deze dame en een andere vaste zwemmer gepraat, lekker positief. En onderweg naar huis even een boodschap en bij het instappen komt er een oudere dame langs in een booster, zo'n electrische rolstoel die je gaat gebruiken als lopen echt niet meer wil. Zij sprak mij aan met: "Ik kijk uit het raam en ik wordt blij als deze mooie fiets er weer staat. Ik wil er ook een."
Ik vraag mij af of hij in een podbike rijdt tegenwoordig.
Vandaag in het zwembad werd ik herkend als de persoon die bij die speciale fiets hoort. Later buiten even met deze dame en een andere vaste zwemmer gepraat, lekker positief. En onderweg naar huis even een boodschap en bij het instappen komt er een oudere dame langs in een booster, zo'n electrische rolstoel die je gaat gebruiken als lopen echt niet meer wil. Zij sprak mij aan met: "Ik kijk uit het raam en ik wordt blij als deze mooie fiets er weer staat. Ik wil er ook een."
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,