19-Dec-2025, 10:15 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-Dec-2025, 09:49 AM door Hardloper.)
@Willeke volgens mij kan het ook een Go-One 3 of een Go-One Evo R geweest zijn
https://v2.ligfiets.net/homebuild/265/er...-one3.html
https://www.3ike.es/en/products/go-one-evo-r
Maar een Podbike kan ook. Wat ik ervan las hebben ze veel probleempjes. Zo nu en dan lees ik uit nieuwsgierigheid Podbike topics op het Duitse forum.
https://v2.ligfiets.net/homebuild/265/er...-one3.html
https://www.3ike.es/en/products/go-one-evo-r
Maar een Podbike kan ook. Wat ik ervan las hebben ze veel probleempjes. Zo nu en dan lees ik uit nieuwsgierigheid Podbike topics op het Duitse forum.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.

