1 uur geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 uur geleden door PlantageBohémien.)
Bedankt voor de reacties, voor ouderen is een 25 km grens in de meeste gevallen geen probleem, wie pensioen heeft of die richting uitgaat, heeft tijd, soms teveel, tijd nemen voor een trip, vergroot ook de veiligheid, met of zonder motor maakt geen verschil, het zijn juist vaak jongeren in woon/ werk verkeer misschien door stress, die risico's nemen.
Naar mijn mening zouden aan een 45 km fiets hogere eisen gesteld moeten worden, banden, remmen etc, alleen een motor monteren ben je niet klaar mee.
Of er voldoende belangstelling is voor dit onderwerp kun je vooraf niet zeggen, dat hangt v d lezers af, en die zijn er gelukkig behoorlijk veel, en natuurlijk de schrijvers, hoeveel v d ebike ligfietsers zin heeft om in de pen te klimmen is afwachten, ik hoop veel, aan een dood forum onderwerp heeft niemand wat.
Naar mijn mening zouden aan een 45 km fiets hogere eisen gesteld moeten worden, banden, remmen etc, alleen een motor monteren ben je niet klaar mee.
Of er voldoende belangstelling is voor dit onderwerp kun je vooraf niet zeggen, dat hangt v d lezers af, en die zijn er gelukkig behoorlijk veel, en natuurlijk de schrijvers, hoeveel v d ebike ligfietsers zin heeft om in de pen te klimmen is afwachten, ik hoop veel, aan een dood forum onderwerp heeft niemand wat.
(, 08:04 AM)Willeke_IGKT schreef:Prima, vooreerst is het zinvol de reacties af te wachten, kan altijd leerzaam zijn, daarnaast ga ik de jaarwisseling doorbrengen in Nederland, en neem gelijk een berg onderdelen mee terug, dus in het nieuwe jaar zien we dan wel verder.(, 03:20 AM)PlantageBohémien schreef: Dat een ligfiets een rol kan spelen voor deze mensen is de verkopers en producenten van ligfietsen al lang duidelijk, waarom zou een ligfietsforum dan deze mogelijke ligfietsers moeten negeren, en wegstoppen onder "fietskleding".
Er kunnen (sub)forums toegevoegd worden.
Ik zie geen probleem om dat aan de forum beheerder te vragen wanneer er behoefte aan blijkt.
We gaan niets wegstoppen onder een ander kopje, de grootste vraag is nu waar in het forum de beste plek is.
Start gewoon een nieuw draadje over de 'motor' waar je het over wilt hebben en als het subforum er is zal het draadje erheen verplaatst worden. Begin in https://ligfietsers.nl/forum-10.html Accessoires & Onderdelen, dat lijkt mij voorlopig de beste plek.
Als & Onderdelen