De CCS achter is minder heftig dan voor, want met meer druk erop presteert ie wel wat beter, vooral als ie breed is... maar niet echt ideaal. Ik heb inderdaad ooit een kwispelende Milan gehad @ 60 km/h en was er toen gauw klaar mee. De Michelin Wild Run'R deed het veel beter (ik had 'm in 35-559, onder een Quest past ook de 50).
Voor vind ik ze overigens ook verschrikkelijk, ik ben met m'n eerste DF al ooit de berm en bijna de sloot in gewaaid in een flauwe bocht. De grip was gewoon op, voluit overstuur terwijl de G-One achter nergens last van had. Een paar weken later gleed ik met 45 km/h op een auto af die het fietspad versperde; nul grip met remmen. Gelukkig zag de automobilist op tijd in dat ie horkerig deed en reed een stukje naar voren. Maar goed, dat staat allemaal in het grote bandentopic...
...past dit eigenlijk niet in het grote bandentopic?
Voor vind ik ze overigens ook verschrikkelijk, ik ben met m'n eerste DF al ooit de berm en bijna de sloot in gewaaid in een flauwe bocht. De grip was gewoon op, voluit overstuur terwijl de G-One achter nergens last van had. Een paar weken later gleed ik met 45 km/h op een auto af die het fietspad versperde; nul grip met remmen. Gelukkig zag de automobilist op tijd in dat ie horkerig deed en reed een stukje naar voren. Maar goed, dat staat allemaal in het grote bandentopic...
...past dit eigenlijk niet in het grote bandentopic?
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.