Ik denk dat ZoefZoef toch wel een punt heeft. De term muziekschool is in Nederland ingeburgerd. Tot voor kort gaf de overheid subsidie op muzieklessen via muziekscholen, en niet op lessen via een particulier. Helaas verdwijnen steeds meer muziekscholen omdat ook wij een steeds rechtsere regering hebben. Sommige docenten bleven nog samenwerken via de muziekschool, juist vanwege de zichtbaarheid.
Je hoeft de term op je site niet eens te noemen maar je zou hem kunnen opgeven als term waarop mensen zoeken -ik neem dat je website wel een functie heeft om dit soort termen in te voeren?
Als het gaat om koperinstrumenten denk ik dat het merendeel inderdaad via de verenigingen zal komen. Maar er zijn ook ouders die zelf op zoek gaan naar een passend instrument voor hun kind. Omdat ze muziekles wel belangrijk vinden. En dan is nabijheid van een docent wel belangrijk voor de keuze van het instrument.
Mhh... tot voor kort kan best nog al wel een poos geleden zijn...
Je hoeft de term op je site niet eens te noemen maar je zou hem kunnen opgeven als term waarop mensen zoeken -ik neem dat je website wel een functie heeft om dit soort termen in te voeren?
Als het gaat om koperinstrumenten denk ik dat het merendeel inderdaad via de verenigingen zal komen. Maar er zijn ook ouders die zelf op zoek gaan naar een passend instrument voor hun kind. Omdat ze muziekles wel belangrijk vinden. En dan is nabijheid van een docent wel belangrijk voor de keuze van het instrument.
Mhh... tot voor kort kan best nog al wel een poos geleden zijn...
Litespeed Siena, Koga FPM, Optima Stinger