3 uren geleden
(4 uren geleden)PlantageBohémien schreef: Toestemming vragen aan de schrijver, zou ik toch wel een redelijke voorwaarde vinden, we schrijven tenslotte voor een forum, niet voor een krant, van het forum ben je lid, er gelden regels, ik wil er geen drama van maken, ik lig er niet wakker van, maar de schrijver vermelden zou ik netjes vinden , met wat je hebt geschreven kunnen dingen weggelaten worden, een paar zinnen er uit pikken, een krantje is toch anders als een forum, wie voor een krant schrijft, hoe klein ook, moet toch ook ergens verantwoording afleggen ?
We hebben het over ons verenigingsblad, niet over 'een krantje'. En in de eerste post van dit draadje staat al dat de stukjes onder de forum naam geplaatst zullen worden, dus met naamsvermelding. Ook vraagt Tim nu om toestemming in de vorm dat mensen die bezwaar hebben dat aan hem kunnen melden.
Dit forum is voor iedereen toegankelijk en je moet je er hier ook van bewust zijn dat je bijdrage erg lang bewaard en gelezen kunnen worden, net als in ons verenigingsblad.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,