2 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 2 uren geleden door Wim -de roetsende.)
Ik ben ook erg blij met het blad Ligfiets&. Is toch een visitekaartje van de NVHPV-vereniging.
Dit forum wordt ook mogelijk gemaakt door onze vereniging.
Ik was al lang lid voordat dit forum bestond, maar ik vind het een extra goede reden om lid te zijn en ook gewoon te blijven.
Het lidmaatschap kost bijna niets. Ik doe bij deze dan ook een oproep aan alle niet-leden om er toch eens over na te denken.
Hoe meer leden hoe meer er mogelijk is vanuit de vereniging.
Door lid te worden van ligfietsvereniging NVHPV steun je de site ligfiets.net, maak je evenementen als Cycle Vision, Paastreffen en Herfsttreffen mogelijk en nog veel meer (zie website NVHPV).
Het jaarlidmaatschap inclusief het prachtige blad Ligfiets& kost slechts € 21,50 (= minder dan €0,06 p/d)
Dit forum wordt ook mogelijk gemaakt door onze vereniging.
Ik was al lang lid voordat dit forum bestond, maar ik vind het een extra goede reden om lid te zijn en ook gewoon te blijven.
Het lidmaatschap kost bijna niets. Ik doe bij deze dan ook een oproep aan alle niet-leden om er toch eens over na te denken.
Hoe meer leden hoe meer er mogelijk is vanuit de vereniging.
Door lid te worden van ligfietsvereniging NVHPV steun je de site ligfiets.net, maak je evenementen als Cycle Vision, Paastreffen en Herfsttreffen mogelijk en nog veel meer (zie website NVHPV).
Het jaarlidmaatschap inclusief het prachtige blad Ligfiets& kost slechts € 21,50 (= minder dan €0,06 p/d)
- Wil je de vereniging steunen maar dan zonder blad, betaal je slechts € 10 per jaar.
- Wanneer je in de loop van het jaar lid wordt, krijg je voor dat jaar een aangepaste contributienota.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike