2 uren geleden
(2 uren geleden)Bob Hagendijk schreef: Een korte update: ik ben overgebracht naar Hengelo. Ik word pas donderdag/vrijdag geopereerd, tot die tijd met een platte rug blijven liggen. Dan in het weekend of erna, als ik me zelfstandig kan redden, naar huis. Daar 6 weken niet fietsen/autorijden/tillen zodat het ijzerwerk in de rug goed hecht. Daarna starten met revalidatie. Ze verwachten volledig herstel gelukkig.
Dank voor de update; zo te lezen goed nieuws :-)
Als ik de letselschade advocaat goed begrepen heb is het feit dat je niet in staat bent te werken ook schade; en die kosten zijn te verhalen voor de werkgever. Je zal er lang uit liggen en misschien stapsgewijs moeten terugkeren. Als dit financieel goed geregeld is kun je je volledig focussen op herstel.
Over herstel: je mag 6 weken geen belastende dingen doen; wat je wel mag is bewegen. Mijn ervaring is dat als je langdurig niet beweegt je coördinatie achteruit gaat. Als je in bed ligt en je hebt niets beters te doen dan kun je zelf mentaal je spieren in beweging zetten zonder de breuken te belasten. Scheelt een stuk als je weer wel mag belasten.
Niels, ervaringsdeskundige, van der Wal
De verrijking zit in de beperking