2 uren geleden
(, 11:22 PM)Jeroen S schreef: De Kettwiesel is erg licht van voren, en het grootste gewicht zit achterop. Daarom trek je hem makkelijk omhoog voor daar is niet veel bruut geweld voor nodig.Klopt, maar met fel wegrijden lukte wielspin ook makkelijk. Vanuit stilstand dan dus he, niet in een bocht.
(, 11:22 PM)Jeroen S schreef: Wheelspin in de VM heb ik alleen als ik weer eens een gravelweggetje bergop heb gevonden, de Kartenspielerweg door het Reichswald bijvoorbeeld.Ik had het vanochtend weer. Droog wegdek, licht bergop, en ik wilde niet achter de autos klem komen te zitten dus vanuit stilstand flink koppel erop, en dan slaat het achterwiel even door.
(4 uren geleden)alpenvelomobiel schreef: Op de Alleweder A7 zat een combinatie van een derailleur en een 3 speed naafversnelling. Qua functionaliteit, heel handig. Maar ik denk dat het ook bijdroeg aan de lage drivetrain efficiency. (hoewel ik het lek nooit boven heb kunnen krijgen)Die Dualdrive wil je in de middenstand hebben, anders is ie inderdaad flink inefficiënt. Direct drive werkt verreweg het lekkerst.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.