Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fietsstallingen
#28
Het maakt mij eigenlijk niet uit welke fietsenstalling in Utrecht, ik weet alleen maar dat ik rond wil lopen in de binnenstad en ergens in of bij Utrecht wil logeren.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Fietsstallingen - door Boyd Maduro - 22-Sep-2025, 01:46 PM
RE: Fietsstallingen - door Niels van der Wal - 22-Sep-2025, 02:05 PM
RE: Fietsstallingen - door Boyd Maduro - 22-Sep-2025, 02:58 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 22-Sep-2025, 02:40 PM
RE: Fietsstallingen - door Kapitein Bosui - 22-Sep-2025, 03:41 PM
RE: Fietsstallingen - door Boyd Maduro - 22-Sep-2025, 05:46 PM
RE: Fietsstallingen - door Hardloper - 23-Sep-2025, 12:49 PM
RE: Fietsstallingen - door Jeroen S - 23-Sep-2025, 06:31 PM
RE: Fietsstallingen - door Raptobrikker - 23-Sep-2025, 09:33 PM
RE: Fietsstallingen - door Jeroen S - 24-Sep-2025, 07:34 AM
RE: Fietsstallingen - door Boyd Maduro - 24-Sep-2025, 10:32 PM
RE: Fietsstallingen - door Kapitein Bosui - 10-Nov-2025, 02:55 PM
RE: Fietsstallingen - door Fietsbennie - 10-Nov-2025, 03:32 PM
RE: Fietsstallingen - door Kapitein Bosui - 12-Dec-2025, 12:43 PM
RE: Fietsstallingen - door LigfietsWilsum - 10-Nov-2025, 04:19 PM
RE: Fietsstallingen - door Kapitein Bosui - 11-Nov-2025, 11:53 AM
RE: Fietsstallingen - door ZoefZoef - 10-Nov-2025, 04:21 PM
RE: Fietsstallingen - door LigfietsWilsum - 10-Nov-2025, 04:49 PM
RE: Fietsstallingen - door ZoefZoef - 11-Nov-2025, 06:33 PM
RE: Fietsstallingen - door Niels van der Wal - 11-Nov-2025, 07:00 PM
RE: Fietsstallingen - door ZoefZoef - 11-Nov-2025, 07:45 PM
RE: Fietsstallingen - door LigfietsWilsum - 11-Nov-2025, 12:06 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 11-Nov-2025, 12:16 PM
RE: Fietsstallingen - door 365cycle - 12-Nov-2025, 04:26 PM
RE: Fietsstallingen - door Jeroen S - 13-Dec-2025, 11:23 AM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 18-Mar-2026, 09:53 PM
RE: Fietsstallingen - door Hardloper - 18-Mar-2026, 10:20 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 18-Mar-2026, 10:56 PM
RE: Fietsstallingen - door Hardloper - 18-Mar-2026, 11:02 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 18-Mar-2026, 11:25 PM
RE: Fietsstallingen - door Niels van der Wal - 19-Mar-2026, 08:51 AM
RE: Fietsstallingen - door Wim -de roetsende - 03-Apr-2026, 09:57 AM
RE: Fietsstallingen - door Hardloper - 01-Apr-2026, 03:48 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 02-Apr-2026, 10:30 PM
RE: Fietsstallingen - door Hardloper - 03-Apr-2026, 09:24 AM
RE: Fietsstallingen - door Tijanus - 03-Apr-2026, 11:15 AM
RE: Fietsstallingen - door Niels van der Wal - 03-Apr-2026, 12:17 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 03-Apr-2026, 12:27 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM