Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fietsstallingen
#29
Hier heb je in ieders geval een overzicht van de mogelijkheden:
https://www.ontdek-utrecht.nl/collectie/...stallingen

Na wat verder zoeken kwam ik uit op Utrecht - VeiligStallen
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Fietsstallingen - door Boyd Maduro - 22-Sep-2025, 01:46 PM
RE: Fietsstallingen - door Niels van der Wal - 22-Sep-2025, 02:05 PM
RE: Fietsstallingen - door Boyd Maduro - 22-Sep-2025, 02:58 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 22-Sep-2025, 02:40 PM
RE: Fietsstallingen - door Kapitein Bosui - 22-Sep-2025, 03:41 PM
RE: Fietsstallingen - door Boyd Maduro - 22-Sep-2025, 05:46 PM
RE: Fietsstallingen - door Hardloper - 23-Sep-2025, 12:49 PM
RE: Fietsstallingen - door Jeroen S - 23-Sep-2025, 06:31 PM
RE: Fietsstallingen - door Raptobrikker - 23-Sep-2025, 09:33 PM
RE: Fietsstallingen - door Jeroen S - 24-Sep-2025, 07:34 AM
RE: Fietsstallingen - door Boyd Maduro - 24-Sep-2025, 10:32 PM
RE: Fietsstallingen - door Kapitein Bosui - 10-Nov-2025, 02:55 PM
RE: Fietsstallingen - door Fietsbennie - 10-Nov-2025, 03:32 PM
RE: Fietsstallingen - door Kapitein Bosui - 12-Dec-2025, 12:43 PM
RE: Fietsstallingen - door LigfietsWilsum - 10-Nov-2025, 04:19 PM
RE: Fietsstallingen - door Kapitein Bosui - 11-Nov-2025, 11:53 AM
RE: Fietsstallingen - door ZoefZoef - 10-Nov-2025, 04:21 PM
RE: Fietsstallingen - door LigfietsWilsum - 10-Nov-2025, 04:49 PM
RE: Fietsstallingen - door ZoefZoef - 11-Nov-2025, 06:33 PM
RE: Fietsstallingen - door Niels van der Wal - 11-Nov-2025, 07:00 PM
RE: Fietsstallingen - door ZoefZoef - 11-Nov-2025, 07:45 PM
RE: Fietsstallingen - door LigfietsWilsum - 11-Nov-2025, 12:06 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 11-Nov-2025, 12:16 PM
RE: Fietsstallingen - door 365cycle - 12-Nov-2025, 04:26 PM
RE: Fietsstallingen - door Jeroen S - 13-Dec-2025, 11:23 AM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 18-Mar-2026, 09:53 PM
RE: Fietsstallingen - door Hardloper - 18-Mar-2026, 10:20 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 18-Mar-2026, 10:56 PM
RE: Fietsstallingen - door Hardloper - 18-Mar-2026, 11:02 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 18-Mar-2026, 11:25 PM
RE: Fietsstallingen - door Niels van der Wal - 19-Mar-2026, 08:51 AM
RE: Fietsstallingen - door Wim -de roetsende - 03-Apr-2026, 09:57 AM
RE: Fietsstallingen - door Hardloper - 01-Apr-2026, 03:48 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 02-Apr-2026, 10:30 PM
RE: Fietsstallingen - door Hardloper - 03-Apr-2026, 09:24 AM
RE: Fietsstallingen - door Tijanus - 03-Apr-2026, 11:15 AM
RE: Fietsstallingen - door Niels van der Wal - 03-Apr-2026, 12:17 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 03-Apr-2026, 12:27 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM