Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fietsstallingen
#31
(18-Mar-2026, 11:25 PM)Willeke_IGKT schreef: Hardloper, ik vraag uitdrukkelijk naar ervaringen met stallingen in Utrecht omdat de informatie op internet niet betrouwbaar is voor velomobielen.

Ik heb dus erg weinig aan jouw informatie.

Bovendien wat jou een vertrouwd gevoel geeft kan best een stuk anders zijn dan wat voor mij goed genoeg is. Ik laat mijn fiets vaak een paar uur op straat staan in Haarlem, maar daar heb ik in de loop der jaren wel wat ervaring met waar het goed kan, watt ik in Utrecht niet heb.

Op de lijst van Hardloper staat ook de stalling op de Lange Viestraat. Hier sta ik wekelijks met mijn velomobiel. Het is een relatief kleine stalling, maar met een hellingbaan (geen trap) en specifieke plekken voor bakfietsen (dus ook velomobielen.) Ik sta altijd onder de hellingbaan.

Het voordeel van deze stalling is, dat hij 's nachts sluit. De grote stalling (waar overigens een velomobiel niet mag) is altijd open. In de kleine stalling bij de Noordertunnel was wel ruimte, maar deze ging in verbouwing en ben ik sindsdien niet meer geweest.

Niels, Utrecht is leuk!, van der wal
De verrijking zit in de beperking
Zelfbouw, M5blueglide, M5 lowrace (crmo), M5 lowracer (carbon), Quest 20", Quest 26", M5 Medium racer (prototype) Quest 26" (carbon), M5 Medium racer, DF, Snoek
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , gideon


Berichten in dit topic
Fietsstallingen - door Boyd Maduro - 22-Sep-2025, 01:46 PM
RE: Fietsstallingen - door Niels van der Wal - 22-Sep-2025, 02:05 PM
RE: Fietsstallingen - door Boyd Maduro - 22-Sep-2025, 02:58 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 22-Sep-2025, 02:40 PM
RE: Fietsstallingen - door Kapitein Bosui - 22-Sep-2025, 03:41 PM
RE: Fietsstallingen - door Boyd Maduro - 22-Sep-2025, 05:46 PM
RE: Fietsstallingen - door Hardloper - 23-Sep-2025, 12:49 PM
RE: Fietsstallingen - door Jeroen S - 23-Sep-2025, 06:31 PM
RE: Fietsstallingen - door Raptobrikker - 23-Sep-2025, 09:33 PM
RE: Fietsstallingen - door Jeroen S - 24-Sep-2025, 07:34 AM
RE: Fietsstallingen - door Boyd Maduro - 24-Sep-2025, 10:32 PM
RE: Fietsstallingen - door Kapitein Bosui - 10-Nov-2025, 02:55 PM
RE: Fietsstallingen - door Fietsbennie - 10-Nov-2025, 03:32 PM
RE: Fietsstallingen - door Kapitein Bosui - 12-Dec-2025, 12:43 PM
RE: Fietsstallingen - door LigfietsWilsum - 10-Nov-2025, 04:19 PM
RE: Fietsstallingen - door Kapitein Bosui - 11-Nov-2025, 11:53 AM
RE: Fietsstallingen - door ZoefZoef - 10-Nov-2025, 04:21 PM
RE: Fietsstallingen - door LigfietsWilsum - 10-Nov-2025, 04:49 PM
RE: Fietsstallingen - door ZoefZoef - 11-Nov-2025, 06:33 PM
RE: Fietsstallingen - door Niels van der Wal - 11-Nov-2025, 07:00 PM
RE: Fietsstallingen - door ZoefZoef - 11-Nov-2025, 07:45 PM
RE: Fietsstallingen - door LigfietsWilsum - 11-Nov-2025, 12:06 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 11-Nov-2025, 12:16 PM
RE: Fietsstallingen - door 365cycle - 12-Nov-2025, 04:26 PM
RE: Fietsstallingen - door Jeroen S - 13-Dec-2025, 11:23 AM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 18-Mar-2026, 09:53 PM
RE: Fietsstallingen - door Hardloper - 18-Mar-2026, 10:20 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 18-Mar-2026, 10:56 PM
RE: Fietsstallingen - door Hardloper - 18-Mar-2026, 11:02 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 18-Mar-2026, 11:25 PM
RE: Fietsstallingen - door Niels van der Wal - 19-Mar-2026, 08:51 AM
RE: Fietsstallingen - door Wim -de roetsende - 03-Apr-2026, 09:57 AM
RE: Fietsstallingen - door Hardloper - 01-Apr-2026, 03:48 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 02-Apr-2026, 10:30 PM
RE: Fietsstallingen - door Hardloper - 03-Apr-2026, 09:24 AM
RE: Fietsstallingen - door Tijanus - 03-Apr-2026, 11:15 AM
RE: Fietsstallingen - door Niels van der Wal - 03-Apr-2026, 12:17 PM
RE: Fietsstallingen - door Willeke_IGKT - 03-Apr-2026, 12:27 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM