3 uren geleden
(, 07:54 AM)Jeroen S schreef: Het gaat hier vooral om wel of geen motor krijg ik het idee. Ik zie maar weinig informatie over motoren, de voor en nadelen van bepaalde modellen of een BB motor, een naaf motor beter is. Misschien ook best interessant.Ja Jeroen, dat is de vraag, onder lezers, of onder de schrijvers , wat is, dat hier op dit forem heerst bij sommige mensen een denkverbod, als het gaat om motoren, dan worden er halve waarheden bij gehaalt om hun bal hoog te houden, met weinig kennis kun je makkelijk van alles beweren.
Maar ik vrees dat er hier niet zo heel veel motor gebruikers aanwezig zijn.
Dan zijn er nog die steeds weer de zelfde plaat draaien, zo van, lange genoeg herhalen, dan geloven ze mij wel.
Maar uit die hoek kan men gerust zijn, ik ga geen koren zaaien op een onvruchtbare akker.
Nog even terzijde, in Keulen heeft een team van artsen, 2 jaar lang een groep van E-Bikers en een controle groep op fietsen zonder motor onderzocht, en daar kon men geen verschil in hun meet resutaten zien, ook bij mensen die bij aanvang een gezondheidsprobleem hadden, waren de verschillen gering, dus met die onderzoeken kun je alle kanten mee op, mij persoonlijke mening is, dat men beter meerdere manieren van bewegen kan beoefenen, en niet alles op alleen fietsen zet.