3 uren geleden
(, 03:04 PM)Willeke_IGKT schreef: @PlantageBohémien, Stop. Negatief zijn over andere gebruikers hier is niet acceptabel.Nee ik blijf achter mijn woorden staan, omdat naar mijn mening dit forum steeds éénzijdiger wordt, het wordt steeds meer een velobiel en een h.p.v. forum, voor wie dat niet interessant is vindt steeds steeds minder te lezen.
De mensen hier zijn niet allemaal hetzelfde, ze zijn zeker niet allemaal tegen motorische ondersteuning.
Jij mist blijkbaar de nuance die veel gebruikers hier aan proberen te brengen en walst over alle reacties tegelijk heen.
Woorden als denkverbod geven de verkeerde toon.
Graag positief brengen welke motoren en in fietsen kunnen en mogen is acceptabel, hoe die voor jou werken ook.
Punt is, dat lezers uit andere groepen van onderwerpen weinig schrijven, daar kan niemand wat aan doen, men kan niemand dwingen.
De lust om over wat anders te schrijven, moedig je ook niet aan op deze manier, voor een zinnige bijdrage vooral over techniek moet je veel tijd uittrekken, waarom zou iemand dat doen als het toch ondersneeuwt ?
Het mag aan mij liggen, maar ik ben er tegenwoordig snel doorheen, is misschien een algemene ontwikkeling, een keer raak je uitgekeken, en dat gevoel bekruipt mij steeds meer.