2 uren geleden
En voor wie een extra smal 559-bandje (of een andere smalle obscure maat, 451 bijvoorbeeld...) zoekt, Schwalbe heeft haar middle-of-the-road Rightrun (rolstoel) bandje ook in 559-23.
Geen fantastische rijeigenschappen, maar ik was wel blij met de 451-25 variant, toen er praktisch niks anders op mijn M5LR voorwiel leek te passen (28 mm of meer was te groot, en smalle 451 racebandjes zaten onbruikbaar strak op de velg).
Gegeven de specifieke doelgroep (rolstoel) sluit ik niet uit dat deze (terecht) nog heel erg lang beschikbaar blijft.
Geen fantastische rijeigenschappen, maar ik was wel blij met de 451-25 variant, toen er praktisch niks anders op mijn M5LR voorwiel leek te passen (28 mm of meer was te groot, en smalle 451 racebandjes zaten onbruikbaar strak op de velg).
Gegeven de specifieke doelgroep (rolstoel) sluit ik niet uit dat deze (terecht) nog heel erg lang beschikbaar blijft.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'