2 uren geleden
(7 uren geleden)Willeke_IGKT schreef: Beste Hans,
Jij houdt misschien niet van tutoyeren, het is hier echter de norm. Als jij je daarin niet kunt vinden zijn er andere plekken om te schrijven.
Het is hier ook de norm om geen andere gebruikers persoonlijk aan te spreken op wat zij, volgens jou, niet goed doen of gedaan hebben. Dat anderen dat naar jou doen is in reactie op wat jij eerder geschreven hebt.
Ik stel voor om dit draadje met rust te laten en dat andere draadje van nuttige informatie te voorzien.
(Waarschuwing, doorgaan na een stop mededeling wordt als reden tot een tijdelijke ban gezien.)
Mijn computer stond nog aan en keek even. Beste Willeke, herejee, nog an toe.
1. Spijtig dat je niet in gaat op mijn opmerking over de onbeschofte aantijging aan mijn adres. Ergo acceptatie van deze toon is dus kennelijk een der normen hier? Jammer.
2. Van mensen die zich zó, als Niels van der Wal, op die manier gedragen, accepteer ik geen tutoyeren. Dat is iets heel ánders dan tutoyeren in het geheel afwijzen. Je trekt m.i. een conclusie, die op basis van de summiere gegevens over mij bij jou bekend, die niet gerechtvaardigd is.
3. "Het is hier ook de norm om geen andere gebruikers persoonlijk aan te spreken op wat zij, volgens jou, niet goed doen of gedaan hebben. Dat anderen dat naar jou doen is in reactie op wat jij eerder geschreven hebt." Aha, dus als je iemands beweringen met valide argumenten onderuit haalt en in dit geval die van Niels van der Wal, dan is een agressief en beledigend reactie-gedrag wél toegestaan? Ook de dus de norm hier?
3. Dreigen met een ban? Beste Willeke, toch, da's erg spijtig, deze laatste opmerking, denk je nu echt dat dít bij mij goed werkt? *Hoofdschuddend*