(3 uren geleden)Willeke_IGKT schreef:Citaat:Quest bouwjaar 2015+Thys 222 revolver en Valenteyn lowracer, in goede conditie.
Alle 3 de fietsen zijn technische 100% met lichte gebruikssporen.
Alles in een koop.
Bieden vanaf € 2750,-
Ieder van die fietsen gaan normaal waarschijnlijk voor zijn openings bod, zeer onwaarschijnlijk dat je alle drie samen voor die prijs krijgt.
De quest is vermoed ik degene die een maandje terug voor 1500 euro op ligfiets.net stond. Zoveel blauwe uit dat jaar zijn er namelijk niet. Die was destijds gewoon goedkoop aangeboden. In goede staat zou je er wel een bedrag bovenop kunnen plakken. Doe dat en je hebt onderstaande fietsen zo goed als gratis .
De thys222 revolver zal met de juiste koper en wat geduld wellicht hetzelfde bedrag, 1500 euro dus, kunnen opbrengen als ie verder in orde is. Bood ie van week aan voor ik meen 99ô euro.
En de Valentein lowracer? Geen idee, hooguit paar honderd euro zou mijn gok zijn.
Maar met deze verkoper weet je het nooit. Morgen kan ie het zomaar aanbieden voor een paar honderd minder, de advertentie op gereserveerd hebben staan of het geheel over 3 maanden opnieuw aanbieden.