2 uren geleden
(2 uren geleden)Willeke_IGKT schreef:Ehh, dat is iets heel anders. Ontstekingsremmend eten is iets wat je wellicht al voor een deel doet. Het zijn alledaagse groenten waarvan ze nog niet zo lang geleden hebben ontdekt dat de groenten ontstekingsremmend werken. Er zijn ook een aantal zaken die je moet laten omdat het ontstekingsbevorderend is. Ik doe het in samenspraak met mijn dokter, want die betrek ik er wel bij. Dus ontstekingsremmend eten heeft niets van doen met medicijnen, maar meer met een manier van leven zonder pijn. Omdat niet elk mens hetzelfde is moet je wel opzoek gaan wat voor jou werkt en wat niet.(3 uren geleden)Joop99 schreef: Wat de reuma betreft, probeer eens ontstekingsremmend te gaan eten, wellicht helpt dat. Baat het niet, het schaadt ook niet.
Dit is ervan uitgegaan dat de persoon nog geen ontstekingremmers gebruikt, geen andere medicijnen die in combinatie problemen kunnen veroorzaken en geen allergieën of intoleranties heeft voor die medicijnen.
Ik ben ervan overtuigd dat de personen in kwestie medisch advies van goede doktoren hebben gekregen.
e-Orca 0099, ICE Adventure HD