(6 uren geleden)365cycle schreef: Welkom Bregje!
Je hebt het over de fiets in de auto bij reizen. Hoe vaak doe je dat?
>> Een niet vouwbare trike verruimt de keuze behoorlijk, en je kan ze natuurlijk ook OP de auto zetten. Met een setje dakdragers kom je heel ver.
Ik laat me een paar keer per jaar met fiets en bepakking ergens afzetten en ergens anders een paar dagen later weer ophalen. De fiets in de auto om zelf in m’n uppie ergens anders te gaan rijden gebeurt nooit.
De Azub Tricon 26 blijkt tot mijn verbazing gewoon in onze auto te passen. Zonder iets in te klappen (alleen het zitje eraf gehaald).
(3 uren geleden)Wim -de roetsende schreef:(3 uren geleden)ZoefZoef schreef: Plus.. dr is best een kans dat zo'n trike onopgevouwen alsnog in een auto past. Bank plat, passagiersstoel plat/naar voren geschoven zou het zomaar kunnen passen. Zo is is mijn scorpion fs20 ook gewoon in zn geheel in een klein auto'tje gegaan.
Klopt, bijvoorbeeld de Catrike Speed past best gemakkelijk in een niet zo'n grote auto.
Helemaal waar. Met het zitje eraf past de Azub Tricon 26 gewoon in onze auto. Die had ik zelf niet aan zien komen, haha!