04-May-2026, 10:17 PM
(04-May-2026, 10:16 PM)ZoefZoef schreef:(04-May-2026, 08:49 PM)Wim -de roetsende schreef:(04-May-2026, 08:41 PM)Bob Hagendijk schreef: "Ga je nu wel met een vlaggetje fietsen?"
En???
Halfstok had als uitzondering best gekund vandaag
En morgen in top want vrijheid vieren is ook belangrijk... Maar dat zouden dan de enige 2 dagen zijn ja.

