05-May-2026, 11:05 AM
Doe ik ook. Een vlaggetje gaat meestal strak in de wind naar achteren. Van voren heb je daar dus niks aan. Ik rijd meestal tamelijk behoedzaam, ben me er van bewust dat er situaties zijn waarin ik over het hoofd gezien kan worden, of anderen over het hoofd kan zien. Soms heeft het ook met de achtergrond te maken. Ik heb in het vroege voorjaar altijd een laagstaande zon tegen, die werpt veel schaduwen en het is me meermaals overkomen dat ik in de velomobiel tegemoet komende fietsers met een fiets en kleding in de schaduwkleur aan de schaduwzijde van bomen pas erg laat bemerkte. Combinatie van de verblinding en de juiste schutkleur voor de situatie.
Op het Duitse Forum kwam ik ook nog een goed antwoord tegen op de vraag of je wel gezien wordt zo laag. Zou u een op de weg liggende koelkast zien?
Op het Duitse Forum kwam ik ook nog een goed antwoord tegen op de vraag of je wel gezien wordt zo laag. Zou u een op de weg liggende koelkast zien?

