05-May-2026, 12:43 PM
Gisteren was ik aan het fietsen en wat denk je. Groepje senioren en een ervan op een trike met vlaggetje. Dus ik mijn route aangepast, dus ik erachter. Dus riep ik zo hoort die trike bij jullie. Want zo vaak kom ik medeliggers niet tegen. Fluitje ging en er werd plaatst gemaakt. Dus stukje mee gefietst en gekletst met de trike. En al heel snel kwam hij ermee over, waar is jouw vlaggetje? Zucht.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.

