05-May-2026, 06:00 PM
Laatst een oude dame & heer bij de apotheek die vroegen of het niet eng was, zo laag. Nou nee. Ik zie alles goed, en met 3 wielen kan ik ook nog eens niet omvallen.
Natuurlijk kwam het vlaggetje ter sprake.
Toen ik vroeg of dat ging helpen als ze een geel/witte velomobiel van ruim 2,5 meter al niet zien vond de dame 'Ja, dan moeten ze gewoon een bril kopen'
Natuurlijk kwam het vlaggetje ter sprake.
Toen ik vroeg of dat ging helpen als ze een geel/witte velomobiel van ruim 2,5 meter al niet zien vond de dame 'Ja, dan moeten ze gewoon een bril kopen'

