05-May-2026, 08:46 PM
(05-May-2026, 06:00 PM)Frutsel schreef: Laatst een oude dame & heer bij de apotheek die vroegen of het niet eng was, zo laag. Nou nee. Ik zie alles goed, en met 3 wielen kan ik ook nog eens niet omvallen.
Natuurlijk kwam het vlaggetje ter sprake.
Toen ik vroeg of dat ging helpen als ze een geel/witte velomobiel van ruim 2,5 meter al niet zien vond de dame 'Ja, dan moeten ze gewoon een bril kopen'
Haha, ik had gisteren een vrouw op leeftijd die ook zei dat ze dat veel te eng zou vinden zo laag.
Dus ik: "het valt mee hoor, het ligt lekker en je ziet veel meer dan de meeste denken"
"Nee, ik bedoel dat ik bang ben dat ik er niet meer uit kom
"

