06-May-2026, 01:56 PM
Ze zeggen niets, maar op de trikes hebben we wel vlaggen (Niet die kleine oranje kindervlaggetjes). Hiermee rijden we vooral in de stad, en daar helpt het wel om op te vallen tussen geparkeerde auto's
Aan de andere kant kan je fietsers die je inhaalt ook hevig laten schrikken doordat er een vlag op ooghoogte langzij komt (En dan duiken de fossielen-op-wielen alsnog de berm in)
Aan de andere kant kan je fietsers die je inhaalt ook hevig laten schrikken doordat er een vlag op ooghoogte langzij komt (En dan duiken de fossielen-op-wielen alsnog de berm in)

