06-May-2026, 07:59 PM
Op de GreenSpeed Aero had ik ook een vlag en op alle Handbikes die ik tot nu toe heb gehad ook.
Ik had een stok met van die reflecterende en flink bewegende wimpeltjes van dat ene merk met die dure mega-vlaggen.
Ik had een stok met van die reflecterende en flink bewegende wimpeltjes van dat ene merk met die dure mega-vlaggen.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike

