Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Snoek(L) vs Tuna
#15
Als ik zie hoe weinig Tuna's er rondrijden en hoeveel mensen wel niet een Snoek(L) willen. Dan vind ik dit wel opvallend.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 12-May-2026, 11:14 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door LigfietsWilsum - 12-May-2026, 12:25 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Frutsel - 12-May-2026, 12:27 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 12-May-2026, 01:22 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Gideonaut - 12-May-2026, 01:52 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Niels van der Wal - 12-May-2026, 02:21 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Gideonaut - 12-May-2026, 02:43 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door ZoefZoef - 12-May-2026, 02:28 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hoekie - 12-May-2026, 03:19 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Jeroen S - 12-May-2026, 04:28 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 12-May-2026, 06:21 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 12-May-2026, 08:01 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 12-May-2026, 08:48 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Arend-Jan - 12-May-2026, 08:49 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 12-May-2026, 09:04 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 12-May-2026, 09:15 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Bobslee - 12-May-2026, 10:26 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door mvdriel - 12-May-2026, 09:52 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Tijanus - 12-May-2026, 10:06 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Gideonaut - 13-May-2026, 01:44 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Jeroen S - 13-May-2026, 07:51 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 13-May-2026, 09:58 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Frutsel - 13-May-2026, 12:10 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Willeke_IGKT - 13-May-2026, 12:11 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Atrike - 13-May-2026, 12:17 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Frutsel - 13-May-2026, 01:35 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door 365cycle - 13-May-2026, 04:37 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Arend-Jan - 14-May-2026, 07:31 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door 365cycle - 14-May-2026, 12:06 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 14-May-2026, 07:50 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 14-May-2026, 10:08 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door blokdoorn - 13-May-2026, 05:08 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 13-May-2026, 06:26 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door 365cycle - 14-May-2026, 04:00 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 14-May-2026, 04:46 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Willeke_IGKT - 13-May-2026, 06:54 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Willeke_IGKT - 14-May-2026, 10:22 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 14-May-2026, 01:05 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door 365cycle - 14-May-2026, 06:47 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Frutsel - 14-May-2026, 09:00 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 14-May-2026, 09:07 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM