Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Snoek(L) vs Tuna
#17
Ik denk dat er bij de introductie van de Tuna best wat scepsis was ten aanzien van de 16" wielen (349) en dat daardoor de verkoop relatief langzaam op gang kwam. Inmiddels zijn die zorgen aardig weerlegt door de ervaringen van Tuna-rijders en de testen van Wim Schermer. Volgens mij zijn de verkopen daarna ook aangetrokken en zijn er inmiddels aardig wat ervaren rijders op overgestapt.
Antwoord }


Berichten in dit topic
Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 12-May-2026, 11:14 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door LigfietsWilsum - 12-May-2026, 12:25 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Frutsel - 12-May-2026, 12:27 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 12-May-2026, 01:22 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Gideonaut - 12-May-2026, 01:52 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Niels van der Wal - 12-May-2026, 02:21 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Gideonaut - 12-May-2026, 02:43 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door ZoefZoef - 12-May-2026, 02:28 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hoekie - 12-May-2026, 03:19 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Jeroen S - 12-May-2026, 04:28 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 12-May-2026, 06:21 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 12-May-2026, 08:01 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 12-May-2026, 08:48 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Arend-Jan - 12-May-2026, 08:49 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 12-May-2026, 09:04 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 12-May-2026, 09:15 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Bobslee - 12-May-2026, 10:26 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door mvdriel - 12-May-2026, 09:52 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Tijanus - 12-May-2026, 10:06 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Gideonaut - 13-May-2026, 01:44 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Jeroen S - 13-May-2026, 07:51 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 13-May-2026, 09:58 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Frutsel - 13-May-2026, 12:10 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Willeke_IGKT - 13-May-2026, 12:11 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Atrike - 13-May-2026, 12:17 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Frutsel - 13-May-2026, 01:35 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door 365cycle - 13-May-2026, 04:37 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Arend-Jan - 14-May-2026, 07:31 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door 365cycle - 14-May-2026, 12:06 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 14-May-2026, 07:50 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 14-May-2026, 10:08 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door blokdoorn - 13-May-2026, 05:08 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 13-May-2026, 06:26 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door 365cycle - 14-May-2026, 04:00 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 14-May-2026, 04:46 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Willeke_IGKT - 13-May-2026, 06:54 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Willeke_IGKT - 14-May-2026, 10:22 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 14-May-2026, 01:05 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door 365cycle - 14-May-2026, 06:47 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Frutsel - 14-May-2026, 09:00 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 14-May-2026, 09:07 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM