(6 uren geleden)Jeroen S schreef: Ik denk dat vooral mensen die een VM zoeken die nog sneller is als hun huidige voor de Snoek L gaan. Van de Tuna zou ik zo niet iets weten waarin ie echt heel uniek is tov andere. Een iets kleinere draaicirkel ondanks de gesloten wielkasten? Dat je net wat rechterop zit? De makkelijker bereikbare techniek in wielkasten en brug?
+1
De Snoek-L is de snelste fiets voor mensen die niet in een Snoek / Milan SL (RS)/ Alpha W9(s), dus de snelst verkrijgbare fiets voor heel veel mensen tussen 1,85 en 1,98 o.i.d. Dat lijkt misschien een vrij nauwe bandbreedte, maar grofweg een derde van de Nederlandese mannen valt in die categorie. Ik zie een duidelijke markt...
De Tuna is een prima alleskunner, maar heeft geen evident unique selling point voor wie dan ook. Buiten de prijs zie ik weinig (objectieve) redenen om een Tuna te verkiezen boven een M9 bijvoorbeeld. Gelukkig voor ICB is dat prijsverschil wel tamelijk substantieel...
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'