Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Snoek(L) vs Tuna
#18
(12-May-2026, 04:28 PM)Jeroen S schreef: Ik denk dat vooral mensen die een VM zoeken die nog sneller is als hun huidige voor de Snoek L gaan. Van de Tuna zou ik zo niet iets weten waarin ie echt heel uniek is tov  andere. Een iets kleinere draaicirkel ondanks de gesloten wielkasten? Dat je net wat rechterop zit? De makkelijker bereikbare techniek in wielkasten en brug?

+1
De Snoek-L is de snelste fiets voor mensen die niet passen in een Snoek / Milan SL (RS)/ Alpha W9(s), dus de snelst verkrijgbare fiets voor heel veel mensen tussen 1,85 en 1,98 o.i.d. Dat lijkt misschien een vrij nauwe bandbreedte, maar grofweg een derde van de Nederlandese mannen valt in die categorie. Ik zie een duidelijke markt...

De Tuna is een prima alleskunner, maar heeft geen evident unique selling point voor wie dan ook. Buiten de prijs zie ik weinig (objectieve) redenen om een Tuna te verkiezen boven een M9 bijvoorbeeld. Gelukkig voor ICB is dat prijsverschil wel tamelijk substantieel...
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje' - Milan SL2 'Yellow Submarine' 
Antwoord }
Bedankt door: Bobslee , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 12-May-2026, 11:14 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door LigfietsWilsum - 12-May-2026, 12:25 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Frutsel - 12-May-2026, 12:27 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 12-May-2026, 01:22 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Gideonaut - 12-May-2026, 01:52 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Niels van der Wal - 12-May-2026, 02:21 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Gideonaut - 12-May-2026, 02:43 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door ZoefZoef - 12-May-2026, 02:28 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hoekie - 12-May-2026, 03:19 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Jeroen S - 12-May-2026, 04:28 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 12-May-2026, 06:21 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 12-May-2026, 08:01 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 12-May-2026, 08:48 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Arend-Jan - 12-May-2026, 08:49 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 12-May-2026, 09:04 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 12-May-2026, 09:15 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Bobslee - 12-May-2026, 10:26 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door mvdriel - 12-May-2026, 09:52 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Tijanus - 12-May-2026, 10:06 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Gideonaut - 13-May-2026, 01:44 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Jeroen S - 13-May-2026, 07:51 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 13-May-2026, 09:58 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Frutsel - 13-May-2026, 12:10 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Willeke_IGKT - 13-May-2026, 12:11 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Atrike - 13-May-2026, 12:17 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Frutsel - 13-May-2026, 01:35 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door 365cycle - 13-May-2026, 04:37 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Arend-Jan - 14-May-2026, 07:31 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door 365cycle - 14-May-2026, 12:06 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 14-May-2026, 07:50 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 14-May-2026, 10:08 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door blokdoorn - 13-May-2026, 05:08 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 13-May-2026, 06:26 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door 365cycle - 14-May-2026, 04:00 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 14-May-2026, 04:46 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Willeke_IGKT - 13-May-2026, 06:54 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Willeke_IGKT - 14-May-2026, 10:22 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 14-May-2026, 01:05 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door 365cycle - 14-May-2026, 06:47 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Frutsel - 14-May-2026, 09:00 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 14-May-2026, 09:07 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM