50 minuten geleden
Voor mij is het enige nadeel aan de snoek L dat het nog even duurt…. Doe onderhoud tot nu toe zelf, maar dat is tot nu toe beperkt tot een paar uurtjes over de afgelopen 2-3 jaar en 20000km qv. Voor mij is dat daarom een onbelangrijke factor, net als bagage (daarvoor houd ik de qv). Om lange afstanden met praktische afspraken te combineren wil ik juist de efficiëntste fiets, ook kleine verschillen gaan op den duur meetellen, ook iets kleinere wielen. Stuk voor stuk allemaal marginaal, maar op lange afstanden kan het toch optellen.
Eenvoud vind ik daarbij juist aantrekkelijk en praktisch, geen wielkappen of luiken die kunnen klapperen, niet goed vastzitten om wat voor reden dan ook. Niet weer een andere wielmaat om banden voor op voorraad te hebben vind ik ook heel praktisch.
En ja, ik vind hem veel mooier, maar dat is volkomen subjectief. En onbewust speelt vast meer mee.
Eenvoud vind ik daarbij juist aantrekkelijk en praktisch, geen wielkappen of luiken die kunnen klapperen, niet goed vastzitten om wat voor reden dan ook. Niet weer een andere wielmaat om banden voor op voorraad te hebben vind ik ook heel praktisch.
En ja, ik vind hem veel mooier, maar dat is volkomen subjectief. En onbewust speelt vast meer mee.