Net ontdekt: https://www.visitflevoland.nl/nl/de-mooi...auzepunten
.. soms heb je ook simpelweg even een pauzepunt nodig. Om uit te rusten. Om je meegebrachte bammetjes op te eten. Of omdat je iets nodig hebt: een toilet, een bandenplakset, een oplader voor je elektrische fiets of een watertappunt, bijvoorbeeld. Gelukkig zijn er diverse adressen in Flevoland waar deze voorzieningen belangeloos ter beschikking worden gesteld. Je herkent ze aan het bord bij de weg ..
Dank je. Deze omwegroute werd me aanbevolen en heb ik de route op aangepast: Vogelweg, Wulpweg, Ibisweg, Meerkoetenweg, Lisdoddeweg,
.. soms heb je ook simpelweg even een pauzepunt nodig. Om uit te rusten. Om je meegebrachte bammetjes op te eten. Of omdat je iets nodig hebt: een toilet, een bandenplakset, een oplader voor je elektrische fiets of een watertappunt, bijvoorbeeld. Gelukkig zijn er diverse adressen in Flevoland waar deze voorzieningen belangeloos ter beschikking worden gesteld. Je herkent ze aan het bord bij de weg ..
(2 uren geleden)arnovelo schreef: Let in de Flevopolder op de volgende twee wegen.
Vermijd de Rietweg!! (Voor zover ik het kan zien gaat de route daar nu niet langs) Het fietspad is daar heeeeel beroerd.
De andere is de Vogelweg. Ze zijn hier op meerdere plekken met het fietspad bezig. De (hele korte) omleidingen over platen die in het gras liggen zijn niet geschikt om met een Velo langs te rijden. Vanwege de paaltjes erlangs te krap. Je kan de bocht dan niet maken. Ik ben er zelf afgelopen week al een keer over de weg gegaan.
Dank je. Deze omwegroute werd me aanbevolen en heb ik de route op aangepast: Vogelweg, Wulpweg, Ibisweg, Meerkoetenweg, Lisdoddeweg,