Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
#42
(2 uren geleden)Niels van der Wal schreef: Dan ben ik benieuwd hoe je door Utrecht heen bent gekomen. Of was je veel westelijker? 

Welkom thuis :-)

Niels, doorfietser, van der Wal

Bedankt. 

Nog wat westelijker, langs Vreeland, Breukelen. Ben zo stom geweest de toeristische route te volgen in plaats van nog ietsje westelijker door Weesp en langs het Amsterdam-Rijnkanaal. Ik noem het met een positieve draai maar één van de 'ervaringen rijker'...
Antwoord }


Berichten in dit topic
Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 01-Apr-2026, 03:27 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door TimSch - 01-Apr-2026, 04:06 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door melle z - 01-Apr-2026, 04:26 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door Roepers - 01-Apr-2026, 06:39 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door TimSch - 01-Apr-2026, 07:00 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door Hoekie - 01-Apr-2026, 10:03 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door Hoekie - 12-Apr-2026, 09:37 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door TvWijk - 12-Apr-2026, 09:55 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door TimSch - 12-Apr-2026, 10:26 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door Hoekie - 13-Apr-2026, 01:48 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door Roepers - 13-Apr-2026, 02:04 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door Hoekie - 13-Apr-2026, 03:47 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 13-Jun-2026, 12:34 AM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 13-Jun-2026, 10:48 AM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 13-Jun-2026, 03:17 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 13-Jun-2026, 07:52 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door TimSch - 13-Jun-2026, 09:40 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 13-Jun-2026, 10:04 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door arnovelo - 13-Jun-2026, 10:37 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door 365cycle - 16-Jun-2026, 01:22 AM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door arnovelo - 16-Jun-2026, 06:04 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door 365cycle - 17-Jun-2026, 06:44 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 13-Jun-2026, 11:08 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door TimSch - 14-Jun-2026, 08:43 AM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Roepers - 16-Jun-2026, 09:10 AM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 16-Jun-2026, 03:28 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door gideon - 18-Jun-2026, 06:09 AM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door 365cycle - 18-Jun-2026, 11:51 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door gideon - 19-Jun-2026, 04:22 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 21-Jun-2026, 05:54 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 1 uur geleden

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM