(2 uren geleden)Niels van der Wal schreef: Dan ben ik benieuwd hoe je door Utrecht heen bent gekomen. Of was je veel westelijker?
Welkom thuis :-)
Niels, doorfietser, van der Wal
Bedankt.
Nog wat westelijker, langs Vreeland, Breukelen. Ben zo stom geweest de toeristische route te volgen in plaats van nog ietsje westelijker door Weesp en langs het Amsterdam-Rijnkanaal. Ik noem het met een positieve draai maar één van de 'ervaringen rijker'...

