1 uur geleden
(6 uren geleden)Boyd Maduro schreef: Schrijf je vooral in dan maken we er weer een leuke dag van. ligfiets.net (wedstrijd Tiel)
Ik was het parcour aan het bekijken omdat ik misschien wel even langskom als supporter. Toen dwaalde ik even af op de route erheen en zag dat de snelweg al behoorlijk veel last van de warmte blijkt te hebben:


