2 uren geleden
Mooi verhaal, leerzaam ook...want ook ik ben met de opbouw van een Fujin bezig. Dat beugeltje is inderdaad een bijzondere oplossing. Mijn probleem is echter tweeledig:
Ten eerste vraag ik mij af hoe ze beide schroeven op de alubuis hebben gemonteerd.
Ten tweede: om het beroemde pinnetje te borgen, zitten er 2 kleine verzonken inbussleutel schroefjes om het pinnetje op z'n plek te housen. Echter is er eentje volledig uitgehold...dwz, die is ooit geprobeerd eruit te draaien maar nu volledig blind.
Iemand tips?
Ten eerste vraag ik mij af hoe ze beide schroeven op de alubuis hebben gemonteerd.
Ten tweede: om het beroemde pinnetje te borgen, zitten er 2 kleine verzonken inbussleutel schroefjes om het pinnetje op z'n plek te housen. Echter is er eentje volledig uitgehold...dwz, die is ooit geprobeerd eruit te draaien maar nu volledig blind.
Iemand tips?

