Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Optimalisatie van een WAW.
#67
Ik kijk nu naar mijn fiets om te zien waar er winst te halen is. Blijkbaar o.a. in de camber. Maar ik merk ook dat er hier en daar in de oude fiets wat speling zit. Ook het stijver maken van de aandrijving. Of het smaller maken van de smurfenmuts. Ook wil ik zonder kap rijden, omdat me dat goed bevallen is in de Bülk. Natuurlijk rijd ik nog op Marathons, waar zeker ook nog wat te winnen is. Ook de onderkant van de fiets is zeker nog niet strak te noemen.

De prijzen van nieuwe vm's zijn me toch iets te gortig. En met een flink stuk minder investering is volgens mij nog een hoop winst te behalen. Bovendien haal ik ook veel plezier uit het sleutelen zelf.
[/quote]

Wat is er mis met WAW?Ik zie heel veel over een Quest of Mango maar de WAW is niet echt sterk vertegenwoordigd?Frans product?Franse slag?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 03-Nov-2025, 02:25 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 04-Nov-2025, 08:58 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 04-Nov-2025, 10:34 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 04-Nov-2025, 01:10 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door GHOOGEN - 04-Nov-2025, 02:23 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 04-Nov-2025, 04:14 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 02:31 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 04-Nov-2025, 10:55 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Willeke_IGKT - 04-Nov-2025, 11:04 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 04-Nov-2025, 11:05 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Boyd Maduro - 04-Nov-2025, 11:33 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 11:11 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door TimSch - 04-Nov-2025, 11:40 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 05-Nov-2025, 12:22 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 05-Nov-2025, 06:05 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Arend-Jan - 06-Nov-2025, 07:54 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door LigfietsWilsum - 05-Nov-2025, 06:28 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 05-Nov-2025, 08:24 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hoekie - 05-Nov-2025, 11:44 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 05-Nov-2025, 12:44 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Frutsel - 05-Nov-2025, 01:04 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 05-Nov-2025, 04:24 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Bob Hagendijk - 06-Nov-2025, 12:46 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 06-Nov-2025, 01:10 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 06-Nov-2025, 01:29 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 06-Nov-2025, 09:01 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Arend-Jan - 06-Nov-2025, 09:07 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 06-Nov-2025, 10:13 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 22-May-2026, 12:06 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 22-May-2026, 04:34 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 22-May-2026, 04:36 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 22-May-2026, 04:40 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 22-May-2026, 05:19 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 22-May-2026, 06:45 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hoekie - 22-May-2026, 07:47 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 22-May-2026, 09:20 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door benparke - 22-May-2026, 09:08 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 23-May-2026, 11:28 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 23-May-2026, 12:18 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 23-May-2026, 12:53 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door benparke - 23-May-2026, 10:29 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 27-May-2026, 03:01 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 27-May-2026, 10:51 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 27-May-2026, 11:23 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 28-May-2026, 06:20 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 28-May-2026, 09:54 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 28-May-2026, 07:55 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 28-May-2026, 06:33 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 28-May-2026, 07:33 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door benparke - 04-Jun-2026, 10:32 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 12-Jun-2026, 01:26 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 13-Jun-2026, 10:11 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 16-Jun-2026, 01:23 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 18-Jun-2026, 07:48 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 18-Jun-2026, 12:32 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Status Quooh - 1 uur geleden
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door LigfietsWilsum - 03-Nov-2025, 02:31 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 05-Nov-2025, 12:26 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 06-Nov-2025, 11:35 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 03-Nov-2025, 03:28 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door qv-tester - 03-Nov-2025, 03:51 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 03-Nov-2025, 04:39 PM
Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 03-Nov-2025, 05:20 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 03-Nov-2025, 05:30 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 03-Nov-2025, 05:41 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Gideonaut - 03-Nov-2025, 05:47 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Een ligfiets met e...Martin van Mourik — 09:43 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen  :huh: :huh: :...Wim -de roetsende — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Terug naar blij.... ...Willeke_IGKT — 06:21 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mooi verhaal, leer...TrapGast — 05:17 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Die Hollowtech cups ...Jeroen S — 04:49 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Veruit de meeste Hol...melle z — 03:54 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Als ik de vraag goed...Martin van Mourik — 03:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer ...Niels van der Wal — 03:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM