1 uur geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 uur geleden door datakneder.)
(4 uren geleden)Status Quooh schreef: Wat is er mis met WAW?Ik zie heel veel over een Quest of Mango maar de WAW is niet echt sterk vertegenwoordigd?Frans product?Franse slag?
Als er al iets mis is met de WAW is het zijn reputatie
.Alle gekheid op een stokje, de WAW is een prima fiets. Het gaat meer om wat ik zoek in een fiets. Géén van de VM's die ik bekeken heb voldoen in alle opzichten in wat ik zoek. Voor mij is het wel de fiets die het meeste heeft van wat ik zoek, en de rest ben ik zelf aan het aanpassen.
Het is trouwens een Belgisch product, en van een franse slag zou ik zeker niet spreken.
Maar het verbaast me wel dat het produkt niet meer enthousiastelingen heeft.

