Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Optimalisatie van een WAW.
#69
Nadelen WAW volgens diverse mensen:

-Smal
-Geen achtervering (in het begin)
-Niet heel strak met een demontabele neus en achterstuk (in het begin)
-Geen dealer in Nederland of onderhoudslocatie (in het begin)
-Volgens velen toch echt minder snel
-Tankbesturing


Uiteraard heeft de WAW ook veel voordelen, maar het ging hier over wat er 'mis is met de WAW'.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 03-Nov-2025, 02:25 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 04-Nov-2025, 08:58 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 04-Nov-2025, 10:34 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 04-Nov-2025, 01:10 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door GHOOGEN - 04-Nov-2025, 02:23 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 04-Nov-2025, 04:14 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 02:31 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 04-Nov-2025, 10:55 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Willeke_IGKT - 04-Nov-2025, 11:04 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 04-Nov-2025, 11:05 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Boyd Maduro - 04-Nov-2025, 11:33 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 11:11 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door TimSch - 04-Nov-2025, 11:40 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 05-Nov-2025, 12:22 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 05-Nov-2025, 06:05 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Arend-Jan - 06-Nov-2025, 07:54 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door LigfietsWilsum - 05-Nov-2025, 06:28 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 05-Nov-2025, 08:24 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hoekie - 05-Nov-2025, 11:44 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 05-Nov-2025, 12:44 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Frutsel - 05-Nov-2025, 01:04 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 05-Nov-2025, 04:24 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Bob Hagendijk - 06-Nov-2025, 12:46 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 06-Nov-2025, 01:10 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 06-Nov-2025, 01:29 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 06-Nov-2025, 09:01 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Arend-Jan - 06-Nov-2025, 09:07 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 06-Nov-2025, 10:13 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 22-May-2026, 12:06 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 22-May-2026, 04:34 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 22-May-2026, 04:36 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 22-May-2026, 04:40 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 22-May-2026, 05:19 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 22-May-2026, 06:45 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hoekie - 22-May-2026, 07:47 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 22-May-2026, 09:20 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door benparke - 22-May-2026, 09:08 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 23-May-2026, 11:28 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 23-May-2026, 12:18 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 23-May-2026, 12:53 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door benparke - 23-May-2026, 10:29 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 27-May-2026, 03:01 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 27-May-2026, 10:51 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 27-May-2026, 11:23 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 28-May-2026, 06:20 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 28-May-2026, 09:54 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 28-May-2026, 07:55 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 28-May-2026, 06:33 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 28-May-2026, 07:33 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door benparke - 04-Jun-2026, 10:32 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 12-Jun-2026, 01:26 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 13-Jun-2026, 10:11 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 16-Jun-2026, 01:23 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 18-Jun-2026, 07:48 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 18-Jun-2026, 12:32 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 1 uur geleden
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 44 minuten geleden
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door LigfietsWilsum - 03-Nov-2025, 02:31 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 05-Nov-2025, 12:26 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 06-Nov-2025, 11:35 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 03-Nov-2025, 03:28 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door qv-tester - 03-Nov-2025, 03:51 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 03-Nov-2025, 04:39 PM
Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 03-Nov-2025, 05:20 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 03-Nov-2025, 05:30 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 03-Nov-2025, 05:41 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Gideonaut - 03-Nov-2025, 05:47 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgens ...Wim -de roetsende — 11:15 PM
Optimalisatie van een WAW.
Wat is er mis met W...datakneder — 10:58 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VERKO...Gideonaut — 10:41 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Een ligfiets met e...Martin van Mourik — 09:43 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen  :huh: :huh: :...Wim -de roetsende — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Terug naar blij.... ...Willeke_IGKT — 06:21 PM