Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Optimalisatie van een WAW.
#70
(2 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: Nadelen WAW volgens diverse mensen:

-Smal
-Geen achtervering (in het begin)
-Niet heel strak met een demontabele neus en achterstuk (in het begin)
-Geen dealer in Nederland of onderhoudslocatie (in het begin)
-Volgens velen toch echt minder snel
-Tankbesturing


Uiteraard heeft de WAW ook veel voordelen, maar het ging hier over wat er 'mis is met de WAW'.

Ik heb geprobeerd duidelijk te maken dat er pas iets mis is aan de fiets als je dat afzet tegen wat je wilt. Maar blijkbaar denk jij dat er absolute oordelen over de fiets te geven zijn.

- Smal is pas een nadeel als je er niet in past.
- Geen achtervering is voor mij een pluspunt omdat het concept simpeler is.De ligfietsen die ik heb gehad met achtervering vond ik altijd minder fietsen.
- Geen dealer in Nederland is voor mij niet relevant want ik sleutel zelf. Onderdelen zijn prima te verkrijgen bij dealers in Nederland.
- Volgens velen toch echt minder snel.
???
Ik had van een leraar toch wel een betere opsomming verwacht. Jij schrijft dus dat volgens diverse mensen er velen zijn die de fiets minder snel vinden. Het kan dat je dat echt probeert te communiceren, maar ik denk dat je gewoon bedoelde "-minder snel". Dus dan nog maar eens een keer:
Minder snel dan wat? Een snoek? Ik kan je zeggen dat als je mij in een snoek gepropt krijgt, ik in die snoek niet zo snel kan als in mijn WAW. 
- Tankbesturing was voor mij een vereiste vanwegen een blessure aan mijn schouder, dus een pluspunt.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 03-Nov-2025, 02:25 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 04-Nov-2025, 08:58 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 04-Nov-2025, 10:34 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 04-Nov-2025, 01:10 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door GHOOGEN - 04-Nov-2025, 02:23 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 04-Nov-2025, 04:14 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 02:31 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 04-Nov-2025, 10:55 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Willeke_IGKT - 04-Nov-2025, 11:04 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 04-Nov-2025, 11:05 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Boyd Maduro - 04-Nov-2025, 11:33 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 11:11 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door TimSch - 04-Nov-2025, 11:40 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 05-Nov-2025, 12:22 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 05-Nov-2025, 06:05 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Arend-Jan - 06-Nov-2025, 07:54 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door LigfietsWilsum - 05-Nov-2025, 06:28 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 05-Nov-2025, 08:24 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hoekie - 05-Nov-2025, 11:44 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 05-Nov-2025, 12:44 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Frutsel - 05-Nov-2025, 01:04 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 05-Nov-2025, 04:24 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Bob Hagendijk - 06-Nov-2025, 12:46 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 06-Nov-2025, 01:10 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 06-Nov-2025, 01:29 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 06-Nov-2025, 09:01 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Arend-Jan - 06-Nov-2025, 09:07 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 06-Nov-2025, 10:13 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 22-May-2026, 12:06 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 22-May-2026, 04:34 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 22-May-2026, 04:36 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 22-May-2026, 04:40 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 22-May-2026, 05:19 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 22-May-2026, 06:45 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hoekie - 22-May-2026, 07:47 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 22-May-2026, 09:20 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door benparke - 22-May-2026, 09:08 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 23-May-2026, 11:28 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 23-May-2026, 12:18 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 23-May-2026, 12:53 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door benparke - 23-May-2026, 10:29 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 27-May-2026, 03:01 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 27-May-2026, 10:51 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 27-May-2026, 11:23 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 28-May-2026, 06:20 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 28-May-2026, 09:54 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 28-May-2026, 07:55 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 28-May-2026, 06:33 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 28-May-2026, 07:33 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door benparke - 04-Jun-2026, 10:32 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 12-Jun-2026, 01:26 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 13-Jun-2026, 10:11 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 16-Jun-2026, 01:23 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 18-Jun-2026, 07:48 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 18-Jun-2026, 12:32 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 1 uur geleden
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door LigfietsWilsum - 03-Nov-2025, 02:31 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 05-Nov-2025, 12:26 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 06-Nov-2025, 11:35 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 03-Nov-2025, 03:28 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door qv-tester - 03-Nov-2025, 03:51 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 03-Nov-2025, 04:39 PM
Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 03-Nov-2025, 05:20 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 03-Nov-2025, 05:30 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 03-Nov-2025, 05:41 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Gideonaut - 03-Nov-2025, 05:47 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgens ...Wim -de roetsende — 11:15 PM
Optimalisatie van een WAW.
Wat is er mis met W...datakneder — 10:58 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VERKO...Gideonaut — 10:41 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Een ligfiets met e...Martin van Mourik — 09:43 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen  :huh: :huh: :...Wim -de roetsende — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Terug naar blij.... ...Willeke_IGKT — 06:21 PM