1 uur geleden
(2 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: Nadelen WAW volgens diverse mensen:
-Smal
-Geen achtervering (in het begin)
-Niet heel strak met een demontabele neus en achterstuk (in het begin)
-Geen dealer in Nederland of onderhoudslocatie (in het begin)
-Volgens velen toch echt minder snel
-Tankbesturing
Uiteraard heeft de WAW ook veel voordelen, maar het ging hier over wat er 'mis is met de WAW'.
Ik heb geprobeerd duidelijk te maken dat er pas iets mis is aan de fiets als je dat afzet tegen wat je wilt. Maar blijkbaar denk jij dat er absolute oordelen over de fiets te geven zijn.
- Smal is pas een nadeel als je er niet in past.
- Geen achtervering is voor mij een pluspunt omdat het concept simpeler is.De ligfietsen die ik heb gehad met achtervering vond ik altijd minder fietsen.
- Geen dealer in Nederland is voor mij niet relevant want ik sleutel zelf. Onderdelen zijn prima te verkrijgen bij dealers in Nederland.
- Volgens velen toch echt minder snel.
???
Ik had van een leraar toch wel een betere opsomming verwacht. Jij schrijft dus dat volgens diverse mensen er velen zijn die de fiets minder snel vinden. Het kan dat je dat echt probeert te communiceren, maar ik denk dat je gewoon bedoelde "-minder snel". Dus dan nog maar eens een keer:
Minder snel dan wat? Een snoek? Ik kan je zeggen dat als je mij in een snoek gepropt krijgt, ik in die snoek niet zo snel kan als in mijn WAW.
- Tankbesturing was voor mij een vereiste vanwegen een blessure aan mijn schouder, dus een pluspunt.