1 uur geleden
(4 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: Nadelen WAW volgens diverse mensen:
-Smal
-Geen achtervering (in het begin)
-Niet heel strak met een demontabele neus en achterstuk (in het begin)
-Geen dealer in Nederland of onderhoudslocatie (in het begin)
-Volgens velen toch echt minder snel
-Tankbesturing
Uiteraard heeft de WAW ook veel voordelen, maar het ging hier over wat er 'mis is met de WAW'.
- Blijkbaar breder dan een Milan SL en de Snoek?, de Katanga modellen zijn nog iets breder.
- Achtervering wel/niet is nooit een issue geweest, tenzij je op slechte wegen gaat rijden maar dat is niet zozeer een Waw-only "nadeel"* (De QV fietst ook niet echt lekker op slechte wegen ondanks al die vering)
- Als we toch gaan pietlutten over de kleinste dingen.. De Quest 3.0 ziet er ook niet bepaald strak uit.
- Alligt was/is dealer van de Waw, al kan je prima terecht bij ICB en VMNL.
- Minder snel dan wat? 20 jaar jongere modellen?
- Hoezo is tankstuur een nadeel? Ik vind tankstuur veel fijner fietsen dan tiller, tiller is pas tolereerbaar zodra de stuur aan een kabeltje hangt, zonder kabeltje vind ik een vreselijke ervaring..
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175

