Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Optimalisatie van een WAW.
#71
(4 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: Nadelen WAW volgens diverse mensen:
-Smal
-Geen achtervering (in het begin)
-Niet heel strak met een demontabele neus en achterstuk (in het begin)
-Geen dealer in Nederland of onderhoudslocatie (in het begin)
-Volgens velen toch echt minder snel
-Tankbesturing

Uiteraard heeft de WAW ook veel voordelen, maar het ging hier over wat er 'mis is met de WAW'.

- Blijkbaar breder dan een Milan SL en de Snoek?, de Katanga modellen zijn nog iets breder. 
- Achtervering wel/niet is nooit een issue geweest, tenzij je op slechte wegen gaat rijden maar dat is niet zozeer een Waw-only "nadeel"* (De QV fietst ook niet echt lekker op slechte wegen ondanks al die vering)
- Als we toch gaan pietlutten over de kleinste dingen.. De Quest 3.0 ziet er ook niet bepaald strak uit. 
- Alligt was/is dealer van de Waw, al kan je prima terecht bij ICB en VMNL.
- Minder snel dan wat? 20 jaar jongere modellen? 
- Hoezo is tankstuur een nadeel? Ik vind tankstuur veel fijner fietsen dan tiller, tiller is pas tolereerbaar zodra de stuur aan een kabeltje hangt, zonder kabeltje vind ik een vreselijke ervaring..
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Antwoord }
Bedankt door: datakneder


Berichten in dit topic
Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 03-Nov-2025, 02:25 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 04-Nov-2025, 08:58 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 04-Nov-2025, 10:34 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 04-Nov-2025, 01:10 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door GHOOGEN - 04-Nov-2025, 02:23 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 04-Nov-2025, 04:14 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 02:31 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 04-Nov-2025, 10:55 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Willeke_IGKT - 04-Nov-2025, 11:04 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 04-Nov-2025, 11:05 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Boyd Maduro - 04-Nov-2025, 11:33 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 11:11 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door TimSch - 04-Nov-2025, 11:40 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 05-Nov-2025, 12:22 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 05-Nov-2025, 06:05 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Arend-Jan - 06-Nov-2025, 07:54 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door LigfietsWilsum - 05-Nov-2025, 06:28 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 05-Nov-2025, 08:24 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hoekie - 05-Nov-2025, 11:44 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 05-Nov-2025, 12:44 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Frutsel - 05-Nov-2025, 01:04 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 05-Nov-2025, 04:24 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Bob Hagendijk - 06-Nov-2025, 12:46 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 06-Nov-2025, 01:10 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 06-Nov-2025, 01:29 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 06-Nov-2025, 09:01 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Arend-Jan - 06-Nov-2025, 09:07 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 06-Nov-2025, 10:13 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 22-May-2026, 12:06 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 22-May-2026, 04:34 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 22-May-2026, 04:36 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 22-May-2026, 04:40 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 22-May-2026, 05:19 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 22-May-2026, 06:45 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hoekie - 22-May-2026, 07:47 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 22-May-2026, 09:20 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door benparke - 22-May-2026, 09:08 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 23-May-2026, 11:28 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 23-May-2026, 12:18 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 23-May-2026, 12:53 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door benparke - 23-May-2026, 10:29 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 27-May-2026, 03:01 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 27-May-2026, 10:51 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 27-May-2026, 11:23 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 28-May-2026, 06:20 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 28-May-2026, 09:54 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 28-May-2026, 07:55 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 28-May-2026, 06:33 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 28-May-2026, 07:33 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door benparke - 04-Jun-2026, 10:32 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 12-Jun-2026, 01:26 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 13-Jun-2026, 10:11 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 16-Jun-2026, 01:23 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 18-Jun-2026, 07:48 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 18-Jun-2026, 12:32 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Gideonaut - 1 uur geleden
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door LigfietsWilsum - 03-Nov-2025, 02:31 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 05-Nov-2025, 12:26 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 06-Nov-2025, 11:35 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 03-Nov-2025, 03:28 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door qv-tester - 03-Nov-2025, 03:51 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 03-Nov-2025, 04:39 PM
Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 03-Nov-2025, 05:20 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 03-Nov-2025, 05:30 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 03-Nov-2025, 05:41 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Gideonaut - 03-Nov-2025, 05:47 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgens ...Wim -de roetsende — 11:15 PM
Optimalisatie van een WAW.
Wat is er mis met W...datakneder — 10:58 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VERKO...Gideonaut — 10:41 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Een ligfiets met e...Martin van Mourik — 09:43 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM