Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Optimalisatie van een WAW.
#73
(, 12:10 AM)datakneder schreef:
(, 11:15 PM)Wim -de roetsende schreef: Nadelen WAW volgens diverse mensen..........

Uiteraard heeft de WAW ook veel voordelen, maar het ging hier over wat er 'mis is met de WAW'.

Ik heb geprobeerd duidelijk te maken dat er pas iets mis is aan de fiets als je dat afzet tegen wat je wilt. Maar blijkbaar denk jij dat er absolute oordelen over de fiets te geven zijn.

Ik had van een leraar toch wel een betere opsomming verwacht. 

Ik noem enkel en alleen de nadelen van de WAW die ik in de loop der jaren van mensen heb gehoord.
Aangezien er hier werd gevraagd 'Wat er mis is met de waw' heb ik alleen de nadelen, die ik van anderen heb gehoord/gelezen, genoemd.
Dat geef ik in de onderste zin ook nog aan: 'Uiteraard heeft de waw ook veel voordelen...'

Ik geef geen 'absolute oordelen' over een fiets. Ik noemde slechts de 'nadelen van de waw die ik van anderen heb gelezen/gehoord'.
Ik wil ook wel een lijstje maken met voordelen die ik van anderen heb gehoord.

Dan is er nog één ding: 
Jouw laatste opmerking vind ik oprecht zeer ongepast en het zegt niets over mij, maar het zegt vooral iets over jou. 
Is trouwens ook nog op een vooroordeel gebaseerd.
Wat heeft mijn beroep te maken met wat ik hier schrijf op het forum?
Ik ben hier als ligfietsliefhebber. Zeker niet als leerkracht.


Mocht je dat toch graag willen, dan zal ik vanaf nu alle spelfouten van iedereen gaan verbeteren. Geef maar een seintje.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: LigfietsWilsum , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 03-Nov-2025, 02:25 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 04-Nov-2025, 08:58 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 04-Nov-2025, 10:34 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 04-Nov-2025, 01:10 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door GHOOGEN - 04-Nov-2025, 02:23 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 04-Nov-2025, 04:14 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 02:31 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 04-Nov-2025, 10:55 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Willeke_IGKT - 04-Nov-2025, 11:04 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 04-Nov-2025, 11:05 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Boyd Maduro - 04-Nov-2025, 11:33 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 11:11 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door TimSch - 04-Nov-2025, 11:40 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 05-Nov-2025, 12:22 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 05-Nov-2025, 06:05 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Arend-Jan - 06-Nov-2025, 07:54 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door LigfietsWilsum - 05-Nov-2025, 06:28 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 05-Nov-2025, 08:24 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hoekie - 05-Nov-2025, 11:44 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 05-Nov-2025, 12:44 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Frutsel - 05-Nov-2025, 01:04 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 05-Nov-2025, 04:24 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Bob Hagendijk - 06-Nov-2025, 12:46 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 06-Nov-2025, 01:10 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 06-Nov-2025, 01:29 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 06-Nov-2025, 09:01 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Arend-Jan - 06-Nov-2025, 09:07 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 06-Nov-2025, 10:13 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 22-May-2026, 12:06 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 22-May-2026, 04:34 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 22-May-2026, 04:36 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 22-May-2026, 04:40 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 22-May-2026, 05:19 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 22-May-2026, 06:45 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hoekie - 22-May-2026, 07:47 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door 365cycle - 22-May-2026, 09:20 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door benparke - 22-May-2026, 09:08 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 23-May-2026, 11:28 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 23-May-2026, 12:18 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 23-May-2026, 12:53 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door benparke - 23-May-2026, 10:29 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 27-May-2026, 03:01 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 27-May-2026, 10:51 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 27-May-2026, 11:23 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 28-May-2026, 06:20 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 28-May-2026, 09:54 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 28-May-2026, 07:55 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 28-May-2026, 06:33 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 28-May-2026, 07:33 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door benparke - 04-Jun-2026, 10:32 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 12-Jun-2026, 01:26 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 13-Jun-2026, 10:11 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 16-Jun-2026, 01:23 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Jeroen S - 18-Jun-2026, 07:48 AM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 18-Jun-2026, 12:32 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Wim -de roetsende - 2 uren geleden
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door LigfietsWilsum - 03-Nov-2025, 02:31 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 05-Nov-2025, 12:26 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 06-Nov-2025, 11:35 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 03-Nov-2025, 03:28 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door qv-tester - 03-Nov-2025, 03:51 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 03-Nov-2025, 04:39 PM
Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 03-Nov-2025, 05:20 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Hardloper - 03-Nov-2025, 05:30 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door datakneder - 03-Nov-2025, 05:41 PM
RE: Optimalisatie van een WAW. - door Gideonaut - 03-Nov-2025, 05:47 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgens ...Wim -de roetsende — 11:15 PM