2 uren geleden
(, 12:10 AM)datakneder schreef:(, 11:15 PM)Wim -de roetsende schreef: Nadelen WAW volgens diverse mensen..........
Uiteraard heeft de WAW ook veel voordelen, maar het ging hier over wat er 'mis is met de WAW'.
Ik heb geprobeerd duidelijk te maken dat er pas iets mis is aan de fiets als je dat afzet tegen wat je wilt. Maar blijkbaar denk jij dat er absolute oordelen over de fiets te geven zijn.
Ik had van een leraar toch wel een betere opsomming verwacht.
Ik noem enkel en alleen de nadelen van de WAW die ik in de loop der jaren van mensen heb gehoord.
Aangezien er hier werd gevraagd 'Wat er mis is met de waw' heb ik alleen de nadelen, die ik van anderen heb gehoord/gelezen, genoemd.
Dat geef ik in de onderste zin ook nog aan: 'Uiteraard heeft de waw ook veel voordelen...'
Ik geef geen 'absolute oordelen' over een fiets. Ik noemde slechts de 'nadelen van de waw die ik van anderen heb gelezen/gehoord'.
Ik wil ook wel een lijstje maken met voordelen die ik van anderen heb gehoord.
Dan is er nog één ding:
Jouw laatste opmerking vind ik oprecht zeer ongepast en het zegt niets over mij, maar het zegt vooral iets over jou.
Is trouwens ook nog op een vooroordeel gebaseerd.
Wat heeft mijn beroep te maken met wat ik hier schrijf op het forum?
Ik ben hier als ligfietsliefhebber. Zeker niet als leerkracht.
Mocht je dat toch graag willen, dan zal ik vanaf nu alle spelfouten van iedereen gaan verbeteren. Geef maar een seintje.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike