2 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 2 uren geleden door Status Quooh.)
(9 uren geleden)Willeke_IGKT schreef: Ben is heel tevreden met zijn WAW, zie de diverse filmpjes erover.
https://youtu.be/8BwQqVwuFsc?is=pVEfeBoU6L3Bc-Bt bijvoorbeeld.
Hij is nu ook dealer en kan repareren.
Dank hiervoor.Verhelderend filmpje

Als er al iets mis is met de WAW is het zijn reputatie
.Alle gekheid op een stokje, de WAW is een prima fiets. Het gaat meer om wat ik zoek in een fiets. Géén van de VM's die ik bekeken heb voldoen in alle opzichten in wat ik zoek. Voor mij is het wel de fiets die het meeste heeft van wat ik zoek, en de rest ben ik zelf aan het aanpassen.
Het is trouwens een Belgisch product, en van een franse slag zou ik zeker niet spreken.
Maar het verbaast me wel dat het produkt niet meer enthousiastelingen heeft.
[/quote]
Ja dat verbaasde mij ook ,maar als ik zo de commentaren lees is het maar net waar de voorkeur aan wordt gegeven,welk merk en uitvoering dan.

