1 uur geleden
De reden waarom de Waw niet zo populair is, is omdat Katanga heeft gekozen om de Waw verder te ontwikkelen richting een praktische use-case en niet zozeer pure snelheid. Het grootste deel van onze niche markt wilt de snelste en lichtste racemonster hebben, met hier en daar wat mensen die een velo zoeken die voldoet aan specifieke wensen en/of beperkingen. Dat zorgt voor heel wat competitie. Er zijn trouwens al heel wat modellen gestorven, terwijl de Waw nog steeds de deuren uit rolt, misschien niet met grote volumes maar genoeg voor Katanga om de productie draaiend te houden.
Mocht je een Waw kunnen uitproberen dan raadt ik het zeker aan, ik vind de huidige modellen minder mooi dan de oudjes maar ze zijn een heel stuk comfortabeler en met mogelijke Hosen/pants/broek op komst is het denk ik de meest modulaire velomobiel op de markt, en de enigste die je kaal kan kopen om geld te besparen? dus zonder aandrijflijn/achterwiel/assist/electra enz?
Mocht je een Waw kunnen uitproberen dan raadt ik het zeker aan, ik vind de huidige modellen minder mooi dan de oudjes maar ze zijn een heel stuk comfortabeler en met mogelijke Hosen/pants/broek op komst is het denk ik de meest modulaire velomobiel op de markt, en de enigste die je kaal kan kopen om geld te besparen? dus zonder aandrijflijn/achterwiel/assist/electra enz?
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175

