Vandaag een fijne testrit gedaan, met de voorklep en achterste serviceluiken voor het eerst op de fiets.
En mijn zelfontworpen spiegellampen / lampspiegels? en de achterlichtjes zitten er inmiddels ook op.
Lampen zijn nog niet aangesloten trouwens, de bedrading moet er ook nog in.
Alles bleef heel
Moet wel nodig een elastische (?) sluiting maken voor de kap. Want het waaide behoorlijk en bij wind uit een bepaalde richting begon de achterkap wat omhoog te liften/openen. Ook klappert/rammelt hij nu nogal hinderlijk luid, dus hij moet vastgezet kunnen worden en wat stootrubbertjes of een strip ofzo krijgen.
[/img]
Er komt ook een video aan, op het HT Lifestyle youtube kanaal, ik zal de link hier neerzetten als hij klaar is.
En mijn zelfontworpen spiegellampen / lampspiegels? en de achterlichtjes zitten er inmiddels ook op.
Lampen zijn nog niet aangesloten trouwens, de bedrading moet er ook nog in.
Alles bleef heel
Moet wel nodig een elastische (?) sluiting maken voor de kap. Want het waaide behoorlijk en bij wind uit een bepaalde richting begon de achterkap wat omhoog te liften/openen. Ook klappert/rammelt hij nu nogal hinderlijk luid, dus hij moet vastgezet kunnen worden en wat stootrubbertjes of een strip ofzo krijgen.[img]
[/img]Er komt ook een video aan, op het HT Lifestyle youtube kanaal, ik zal de link hier neerzetten als hij klaar is.